Monday, December 5, 2011

2011 Makin Sedikit Yang Tinggal.

Dari 2 entry aku yang terakhir, aku perasan aku menulis ketika cuma 68 hari yang tinggal untuk "hari-yang-tersebut". Dan, pada hari ni cuma tinggal 4 hari dari "hari yang tersebut". EMPAT HARI LAGI OI!!!

Its only 2 entries away...hahahah..nampak sangat ketidak-produktif-an aku sebagai penulis blog.

Pagi ni, Hans Isaac tweet preview filem2 yang beliau lakonkan untuk tahun 2011 sambil meng"tweet"
" When we look back at 2011, let's hope we did more good then bad. We are not perfect... But we can try our best to hit that perfect mark." - Hans Isaac, 2011
Kalau aku pelakon, apa agaknya filema yang aku lakonkan tahun ni....


  1. Evolusi Seksualiti - Jangan Pilih Jalan Mengarut : Tentang bagaimana aku decide apa yang patut dan tak patut aku buat sebagai perempuan...kontroversi sangat tajuk kheeennnn...huakhuakhuak
  2. Cemburu Si Ibu Kandung: Tentang bagaimana mak aku berkecil hati sebab aku kurang menghabiskan masa dengan beliau.
  3. Auditor yang Murtad: Tentang bagaimana aku telah berpaling tadah dengan kerjaya auditor, lalu bertukar dakyah ke Treasury.
  4. Boss Miang2 Keladi.
  5. Bestfriend ku, bukan Bestfriend ku Lagi: This is pretty obvious.
  6. Komitment Takes Setapak: Tentang bagaimana aku memutuskan untuk go against what I believed in engagement and married life.
  7. Bestfriend ku Bukan Bestfren ku Lagi 2: HAHAHAHAHHA- Genre filem Komedi Seram
  8. Chillax-Chillax Pepantin: Bride-zilla yang herbivor. Gigi pun banyak yang geraham je..hahahaha

Dan bagi menutup 2011, aku akan menjelajah 1 Malaysia, mempromosikan filem yang bakal ditayangkan di depan 600 orang pada 11.12.11 ini, bertajuk- "Aku Bukan Anak Dara Laie...oii"

Filem ini menaikkan martabat masyarakat Minang hendaknya..
Ngeks.Ngeks.

No comments: