Monday, August 25, 2008

apa masalah anda?

"You're considered superficial and silly if you're interested in fashion, but I think you can be substantial and still be interested in frivolity." -Sofia Coppola

petikan di atas ditujukan kpd mereka yg skeptical. jgn mudah mengklasifikasikan org ikut usus perut dan hempedu anda.
bg aku, fashion itu satu ekspresi. sama saja dgn org yg buat lagu utk diperdengarkan oleh org ramai. mahu berkongsi hasil interpretasi dia melalui ilham yg dikumpul.
dan pasti dia mahukan respon yg baik dr si pendengar.

Baju boleh jd penutup badan sj. If thats the case, kenapa kau mengambil masa yg lama utk membeli sehelai t shirt? kau memilih apa? kau cuma mahu menutup badan kan?
beli tshirt Pagoda sudah.
kau memilih tshirt yg berkualiti, yg graphic dia lebih menarik, yg berjenama mungkin.
what u call that moron? thats fashion u idiot!

Fashion is not just clothes u wearing. It so much more than that.
aku cuma berkongsi minat.
kau shallow.aku tak peduli.

8 comments:

fazilah aziz said...

ya.sape sofia coppola?
hehe.

*garuk2*

tipu benarlah kalau dia x penah mau keliatan lawa.

ShaDaDooWapBeDoop said...

itu la.
sgt shallow se shallow air terjun bukit belacan.

aku hrp de faham fungsi tanda x di hujung belah knan window blog ni.

ShaDaDooWapBeDoop said...

sofia coppola ialah penerbit film lost in translation btw.

fazilah aziz said...

oh.cite aku ade dlm hard disk aku.tp blom sempat nk tgk.

hehe.

fazilah aziz said...

*tu


hahah

Dilla Y. said...

sokong2
:)
*benang yg aku pakai basah.huhuhuuhu

ShaDaDooWapBeDoop said...

nape benang tu basah?
ko wat pe ha mlm???
hehehehe

Anonymous said...

Dari kornea lain??

title utk blog nih cm menarik..
gamba2 die pon MENARIK...hehehe

lawalaa blog nih..kreatiflaa cik shada..

cayok2..ehehehe