Monday, September 8, 2008

evolusi bj raya

Cuti ry aku 9 hari.
Sila jgn menyimpan hasad dengki jika anda sdg puasa.
Sila makan hati dan jealous lah kamu jika kamu tak berpuasa.

Cuti ry lama. Saudara cuma seciput hendaknya.
Upacara ziarah menziarah boleh habis dlm sehari sj sbnrnya.
Tp atas permasalahan rumah tangga dan toleransi yg perlu diambil kira, mungkin ry ke-2atau ke-3 barulah selesai upacara tersebut.

Terpaksa lah aku sediakan 3 pasang bj ry. *terpaksa kah?*
Woi.aku belum beli bj ry woi!
Tempahan sudah ditutup sejak Julai lg tahu tak?
Nampak di situ ke"batak"an org KL kerana menempah bj 5-6 bulan sblm ry.
Kalau di timpa kemalangan lalu tak sempat nk pakai macam mana ye? Wallahualam.
Ya, aku jahat mulut.

Maka kenalah aku berjalan2 cr pasal di PKNS kah, SACC kah, Medan MARA kah, Masjid India kah atau Sunway Pyramid kah utk mencari pasang2 bj ry yg menarik sedikit. eh silap. menarik banyak.

Kalau lah sempat menempah skrg, teringin utk menciplak rekaan Bernard Chandran utk di tempah di tailor abg lembut.


Terfikir juga utk mengambil rekaan Elisa Jimenez peserta Project Runway 4 utk Sarah Jessica Parker/Bitten. Anda patut lihat dress hijau itu tanpa cape kelabu tersebut. Saaaangat comel. Tak dapat ku jumpa gambarnya di sini. Konon2 Dress tu bj. Jd, padankan lah dgn kain. Jd bj ry.


Atau ciplak potongan jaket perempuan2 di bwh ke atas kain organza kosong dan padankan dgn kain belah selinsing depan ala2 kain batik.



W/pun rekaan jaket putih di atas jika di ciplak kelihatan spt makhluk asing ingin menumpang makan lemang, tp aku rs ia comel dan unik.

Dgn itu, aku berhasrat utk menyimpan idea2 diatas utk bj masa konvo nt.
Jgn Ciplak.
Ciplak, aku sepak.
Pak.
Pak.
Pak.
*Bunyi Sepak*

Cuti konvo apply seminggu. Tipu Bos aku konvo kat London.

7 comments:

Anonymous said...

konvo kat london ye?
hahah.resume ko die x cek ke grad from mane.

sape la yg nk ciplak tu ye...huhuu

Anonymous said...

hehehehe...
cite2 sj...

sape ciplak aku sepak.
senang je.

aku sj nk dtg umah de ry nk tgk de ciplak ke tak...
kehkehkeh

fazilah aziz said...

hahahah...
dah siap psg niat nk dtg raye tuh.
bknnye niat dtg raye nk bermaap maapan.ceh.

pandagumuk. said...

ku cuti raya 10 ari.hoho.pun pdhl duk umah je,

ShaDaDooWapBeDoop said...

nasib aku takleh pose.
maka aku jeles.
even extra sehari.
tp 24jam itu leh aku manfaatkan dgn jayanya di atas katil.

haih.

Anonymous said...

oh. slama ni aku konvo di london juge

ah. niat dah slah. mmg saje nk kasi org ciplak. haha

ShaDaDooWapBeDoop said...

slama ni ye?
care ckp mcm konvo hari2 nmpk...
baaaiiiiikkkkkk