Tuesday, July 7, 2009

Buku matlamat

Aku ada dengar teori dari jutawan muda Encik Irfan Khairi yang mana kalau kamu ada matlamat, senaraikannya dalam sebuah buku dan hendaklah kamu berpegang teguh pada buku itu. Tujuannya supaya kamu akan lebih ingat pada matlamat itu maka kamu akan cuba untuk mencapainya.

Aku ada tulis matlamat untuk menurunkan berat badan sebanyak 10 kg dalam 3 bulan sejak bila aku tak pasti. Sejak azali mungkin. Tapi matlamat ni selalunya akan aku ingat bila aku terlompat2 untuk masuk kan kaki ke dalam sehelai Slim-Cut Jeans.

Jadi aku nak tetapkan matlamat yang lebih mudah dari yang di atas. Aku mau ini bulan depan:
.
.
.
.
.
.
.
.


Nike Dunk High Cut Snake Skin

Kena ambil perkhidmatan abangku yang berbadan udang untuk mendapatkan harga pasaran yang lebih memuaskan nafsu!

No comments: