Monday, October 20, 2008

hari raya 2008

Mari tengok gegambar kami di Hari Raya 2008:
Bak kate abg ipar aku ini gambar raya paling POWERR!
*Serius, dia email aku begitu*
Ini rumah kakak aku. Kelihatan ialah abg aku yg ototnya makin membesar dan kepalanya makin mengecil, mak aku yang sedang rancak berskandal dgn Encik Adam, Kakak aku yang harus glamour dan over-the-top setiap tahun. Abg Ipar aku yang sgt excited di pagi raya, 2 anak buah aku yang cantik dan cuba teka yang mana adik PRAWN?
Ini pula gambar yang amat rare sebab kami berjaya membuat mak aku tersenyum semasa bergambar. Pada kebiasaannya, gambar mak aku selalu memberi statement "apahal ko skang?nak kene bunuh?!"
Dan ini, gambar aku dan kakak aku. Jangan tertipu dengan jambul kakak aku tu. Sebab hakikatnya aku lebih tinggi dari dia. Cubaan pertama mengerintingkan rambut oleh kakak aku tak berhasil sebab fringe dia seperti Abu Bakar Elah. Jadi terpaksa di tarik ke belakang. Peace kak! Jgn marah ha...

8 comments:

pandagumuk. said...

shadaaa.aku suke baju koooooo.

Dilla Y. said...

tapi anda kelihatan pendek lah shada
hehehe.jgn marah..
:)

ShaDaDooWapBeDoop said...

munh:
baju siap.tak sempat tempah. hehehe.

mollymak:
nampak je pendek.
sebenrnya berjime tinggi.
hehehehe

Dilla Y. said...

sedap name aku ko taruk yek. mollymak

ShaDaDooWapBeDoop said...

markiela ke mollymak lagi sedap?
haks!

ShaDaDooWapBeDoop said...

markiela ke mollymak lagi sedap?
haks!

fazilah aziz said...

aku ske lg baju akak ko.cm bj sultanah agung skang tu.kaler pon nmpk mhl.ehe.

Dilla Y. said...

due due tak sedap..
kalau molly@mark@iela baru oke.hahah