Sunday, October 26, 2008

tafsir mimpi secara umum

Orang kata kalau kita mimpi sesuatu, akan terjadi sesuatu yang bercanggah dari mimpi tersebut




Jadi, kalau aku mimpi kahwin dengan Mawi,



Adakah bermakna aku akan berkahwin dengan Anuar Zain????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Oh. Don't ruin it for me by claiming his gay or "bengkok". Marry me Anuar!!!!!!!!!! Let's get straight with me!!!!!!!!!!!!!

me!!!!!!!!!!!!!!

me!!!!!!!!!!!!!

hahahaha...

GEDEBOK!

*jatuh ke tanah dan sedar dari angan2 Minah Jenin*

Regards,

Shadadoowapbedoop

5 comments:

fazilah aziz said...

wahh bukans mainssss.....
aish.ni mase bile lak ni.abg nuar curangggggg!

bell said...

saya tafsirkan awak akan kawin dengan... jiran sebelah rumah haha adakah jiran next door anda berstatus lelaki bujang? huhu apsal ayat aku skem?

p/s: saya suke stalk blog orang.

pandagumuk. said...

ko sure ke kalau bercanggah akan kawen ngn anuar zain?

Anonymous said...

awak tak lawa la. tak yah tayang muka. belajar tinggi2 dulu baru boleh tayang muka dan DUIT sekali.

no offence.

sesekali ada komentar begini apa salahnya kan?

jujur tapi benar

ShaDaDooWapBeDoop said...

sy tahu akan kebenarannya.
secara humble nya, tiada niat untuk beritahu satu dunia sy lawa atau berduit dan sebagainya.

dan sebagai seorang yg mmg berpendidikan tinggi, sy amik komen ini sebagai komen dr org yang berfikiran cetek.

sekian.

terima kasih kerana menyinggah.