Sunday, October 19, 2008

Skandal Janda berhias

Mak aku jatuh cinta.
Dah lebih 10 tahun mak aku menjanda. Banyak la dugaan hidup mak aku harungi tanpa yang bernama suami di sisi.

Sebagai janda yang paling hot di kawasan rumah aku ni, mak aku sering didatangi oleh orang2 tua yang tak sedar diri dan isteri. Anak2 berderet tapi masih ada hati. Kalau abang2 polis tu jangan cakap lah kan.


Kali ini, hati mak aku bertaut pada lelaki yang lebih muda. Jauh lebih muda dari aku.
Tapi aku tak tahu nak react bagaimana. Lelaki tu boleh dikatakan telah menjadi penyeri rumah aku yang semakin sunyi kerana cuma tinggal 3 orang penghuni. Sejak lelaki ini hadir dalam hidup kami, mak aku tak habis2 berceritakan tentang beliau kepada org2. Lebih2 lagi ketika pergi beraya.

Cemburu aku dibuatnya.

Maka, jarak usia yang jauh membuatkan aku tak rela bermadu kasih sayang mak aku sendiri dengan lelaki itu. Sebab kecomelan lelaki itu membuatkan mak aku alpa yang dia masih ada anak bongsu yang lebih comel.

Silap2 hari bulan, aku pula yang jatuh cinta. Sebab lelaki itu COMEL!

Nah!

Aku perkenalkan yang namanya Encik Adam.

Penyeri baru rumah aku. Kamu nilai. Patut kah aku rasa cemburu atau jatuh cinta pada Encik Adam?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Senyuman yang bisa mencairkan hati mana2 wanita

Mata bundar yang menggoda


Awas! Encik Adam bakal menjadi Kasanova di kawasan2 berhampiran anda 15 tahun lagi

Regards,
Shadadoowapbedoop

5 comments:

Dilla Y. said...

wahh..budak itu macam pakistann
huhuhuu
ape lagi shada
pasneh berlatih la jadi surirumah bekerjaya yek
huuhuhuh

fazilah aziz said...

aah laa..dah beso mesti jd cm burhannnzz jerzz..hehe kasanova in the making.

ShaDaDooWapBeDoop said...

molly:
Surirumah pehal lak.
mak aku r jage.
aku jage tp mak aku dpt upah pn tak best gak kan?
hehehehe

Weed and bandages:
selamat dtg!

Faz:
teetttt...
aku tak cakap tuh ek!
ko yg cakap!
Lantak.
lan botak.
lan makan taik katak.

ShaDaDooWapBeDoop said...

molly:
Surirumah pehal lak.
mak aku r jage.
aku jage tp mak aku dpt upah pn tak best gak kan?
hehehehe

Weed and bandages:
selamat dtg!

Faz:
teetttt...
aku tak cakap tuh ek!
ko yg cakap!
Lantak.
lan botak.
lan makan taik katak.

fazilah aziz said...

ape lak.ko slh phm ni.aku x ckp burhanz tu kasanova.2 stetment bebeda tu.
1.muka dia cm burhanz.kot?
2.bkl jd kasanova.(non related to burhanz).